מגוון מתנות מחכות לכם בקנייה באתר!
משלוחים חינם מעל 599 ש"ח

משדרגים את המקום עם ציוד בר

מאירים את המקום עם בר איכותי

מאירים את המקום עם בר איכותי

בבר טוב יש משהו מהפנט! שורות של משקאות מסודרים על מדפים שמביאים חשק לבדוק. הברמנים מאחורי הדלפק מערבבים במיומנות אלכוהול עם תוספות שונות, לימון או קרח, מגישים במהירות למזמינים ומספיקים להחליף גם כמה מילים ולצחוק. התאורה עמומה, המוזיקה מדויקת והמקום מזמין להישאר עוד קצת. ברור לכולם שזה מקום טוב, כי הבר טוב והוא משדר את הדבר הנכון.

בשביל כל הקסם הזה צריך תמהיל מדויק וייחודי של אלמנטים שיוצרים חוויה של בועה, חיוניות ונינוחות וזה כולל מוזיקה, אלכוהול טוב, אנרגיות חיוביות וכמובן ציוד איכותי. בשביל לערבב אלכוהול לא צריך מעבדה משוכללת בסגנון “ברייקינג בד” מספיק כלי מזיגה וכפית ערבוב. לכך מאד רצוי להוסיף גם סוחט מיצים, סכין לחיתוך לימון ועוד.

ערבוב משקאות זאת אומנות של דיוק

יש הרבה עניין סביב המשקה שאתם מגישים ללקוחות שלכם וזה נמצא בפרטים הקטנים. עיבוד והכנה – כלים יעודים לעבודת הברמן משיגים את התוצאה המצופה במינימום מאמץ ומקסימום שביעות רצון.מעיכה, גירוד, סחיטה, חיתוך וכמובן מזיגה. כשזה נעשה נכון ובכלים המתאימים, זה מעורר את התחושה המתבקשת: “המקוםהזה רציני”.  אף אחד לא באמת מעוניין לשלם 35 שקלים על משקה שהברמן התחרבש איתו… הגשה נכונה – משקה טוב מעורר את החושים כאשר הוא מוגש בכוס המתאימה, בטמפרטורה המדויקת ועם הטוויסט המיוחד : קוביית קרח, פלח לימון, דובדבן, קשית שמשתלבת עם התצורה הכללית וכמובן חיוך. התנהלות כוללת – אף אביזר לא יציל בר מבולגן עם התנהלות מבולבלת וחוסר ניקיון. התנועה של הברמנים על הבר נבחנת היטב על ידי הלקוחות ואלה נהנים מתצוגת המיומנות והאפקטיביות. יד אחת מנקה והשנייה מוזגת, צחקוק עם לקוח חדש שמתבלבל עם השמות בתפריט והגשה בוטחת בה זמנית.

רכישת ציוד ממקום אמין

בכדי להבטיח שהציוד וההספקה עבור הבר שלכם אכן יהיו איכותיים, כדאי למצוא ספק אמין שמבין עניין. לספק טוב באמת יש את הידע והניסיון לכוון אתכם נכון ולחסוך מכם טעויות. כמו כן יהיה באפשרותו לדאוג לכל צרכי הבר שלכם ולחסוך מכם טרטורים וכפילויות. רוצים לדעת עוד על ציוד והספקה לבר? שמי אלעד, פנו אלי בטלפון 0544-867114 ואשמח לעזור.
Facebook
WhatsApp
Pinterest
0
    0
    עגלת קניות
    העגלה ריקהחזרו לחנות
    דילוג לתוכן