מגוון מתנות מחכות לכם בקנייה באתר!
משלוחים חינם מעל 599 ש"ח

רוצים להגשים חלום? בר אקטיבי משלכם!!

רוצים להגשים חלום? בר אקטיבי משלכם!!

רוצים להגשים חלום? בר אקטיבי משלכם!!

בר שנותן שירותי אלכוהול לכל אירוע, מסיבות, חתונות, אירועי חברה, ימי הולדת, אירועים פרטיים, מסיבות רווקים / רווקות ועוד!

לבר האקטיבי משמעות רבה בהצלחת כל אירוע, אחד הדברים הבולטים בברים אקטיביים היא היכולת שלהם לתת שירות מהיר איכותי יעיל ומדוייק למספר רב של אורחים בו זמנית וכל זאת על מנת לתת את השירות הטוב ביותר לאורחים ולבעל השמחה.
צוות הבר אקטיבי מיומן ביכולתו להכין מגוון רחב של משקאות בצורת הגשה היפה והמזמינה ביותר.

ברמן זה מקצוע לחיים

הידע של כל ברמן / מיקסולוג מאחורי הבר הוא גדול, מגוון ובעל ניסיון וכך יש לו את היכולת להתאים את המשקה לכל אורח / מוזמן שמגיע לבר. משנה לשנה הדרישה לשירותי בר לאירועים גודלת ומתרחבת בארץ ובעולם בכלל. אחד הדברים הבולטים בבר אקטיבי /בר נייד הוא עיצוב הבר והנראות שלו, כל בר מעוצב בסגנון מיוחד ואישי שמציג את סוג הבר והתאמתו לארוע המבוקש, כיום ניתן למצוא ברים אקטיביים שמגיעים עם מבנה של בר ומרכיבים אותו בשטח. ממקמים אותו לפי בקשת מפיק/מעצב האירוע, ומעצבים אותו בהתאם לאירוע המתקיים. ישנם ברים אקטיביים המתמחים בהכנת קוקטיילים ייחודיים ומיוחדים אשר מאפיינים  אותם גם בעיצוב הבר. יש ברים אקטיביים בסגנון טרופי אשר מגישים את רוב הקוקטיילים שלהם בכוסות טיקי המתאימים לאירועים קייצים בחופי ים מסיבות בריכה ועוד..

פעם ברמן היום מיקסולוג

על מנת להצליח ולהיות הטובים ביותר, חשוב להגיע עם ידע,מבנים של ברים מיוחדים, קוקטיילים ומשקאות שהלקוחות שלכם לא ישכחו את טעמם והכי חשוב מצב רוח טוב וחיוך.

בימנו ברמן צריך לדעת לערבב משקאות וקוקטיילים כאשר הדרישה למשקאות מיוחדים גדלה ומתרחבת בארץ ובעולם.

חשוב לציין שכדי להכין קוקטיילים ברמה גבוהה רצוי להשתמש בציוד איכותי ומדוייק ובאלכוהול משובח וכך הקוקטיילים יוצאים כמו בספר.

אנו בבר פרודקטס נותנים מענה מדוייק לברים אקטיביים וברים ניידים חדשים וותיקים כאחד ודואגים לכוון את הלקוחות שלנו על מנת שירכשו את המוצרים המדוייקים להם תוך כדי הסבר והכוונה על השימוש בהם.

Facebook
WhatsApp
Pinterest
0
    0
    עגלת קניות
    העגלה ריקהחזרו לחנות
    דילוג לתוכן