מגוון מתנות מחכות לכם בקנייה באתר!
משלוחים חינם מעל 599 ש"ח

ברים ומסעדות בזמן הקורונה

ברים ומסעדות בזמן הקורונה

ברים ומסעדות בזמן הקורונה

להמציא את עצמך מחדש - ברים ומסעדות בתקופת הקורונה

ברים ומסעדות בזמן הקורונה,  הקורונה הפתיעה את כולם,עולם התרבות, עולם הספורט, אולמות אירועים ועוד.. אך הברים, המועדונים והמסעדות נסגרו לשנה שלמה ! מה היה לנו מאז? מסעדות וברים ותיקים מאוד שנסגרו עקב המצב ומנגד אלה שהתאימו את עצמם למציאות החדשה שנכפתה והמציאו את עצמם מחדש.
ישנם גם מקומות חדשים שהחליטו לפתוח עסקים בשנה מאתגרת זו ועשו הכל על מנת להתפרנס. הקורונה עדיין כאן וחלק מהמסעדות והברים לצערנו כבר לא שרדו.
אנשים ישבו בבתים כל היום והתגעגעו לאוכל משובח וקוקטיילים טעימים ונוצר ביקוש לקוקטיילים עד הבית.ברי קוקטיילים וותיקים עשו שינויי מהותי בעסק ומכיון שהיה ביקוש לקוקטיילים ואסור לברים לפתוח הם הרכיבו מארזי קוקטיילים הכוללים אלכוהול, סירופים, עשבי טיבול,מוצרי בר, כוסות קוקטיילים, ואפילו קישוטים. הם הקימו מערך משלוחים, פירסמו ושיווקו את עצמם לקהל לקוחות מגוון וחדש שלא הכיר אותם עד כה ויצאו לדרך חדשה.
בתחילה המארזים נועדו לשימוש בייתי אך מהר מאוד הדברים השתנו והבינו את הפוטנציאל בדבר והמארזים שודרגו ונרכשו ע״י חברות גדולות עבור העובדים,מתנות לימי הולדת, אנשים שרצו להפתיע את יקיריהם שלחו להם את המארזים עד לפתח הבית וגרמו להם לאושר רב.
זוהי מתנה שימושית וכייפית במיוחד, בעיקר בתקופה שאין ברים מסעדות ויציאות ורוב הזמן אנשים נימצאים בבית ונמנעה מהם האפשרות לחגוג בחוץ.

מסעדות עד הבית

הקורונה לא חסכה את שבטה גם מענף המסעדנות שבה התחוללו מהפכים רבים, מסעדות גורמה שניסגרו, מסעדות רחוב שפשטו רגל ואפילו רשתות גדולות שלא הצליחו להחזיק את הראש מעל המים. חלקם מוסדות קולינריים ותיקים שהיו אתנו לאורך דורות. המסעדות שלא סגרו החליטו לעשות שינוי  ולהתאים את עצמם ואת האוכל למציאות החדשה. הם החלו לייצר אוכל רחוב שיהיה נגיש לקהל רחב  של אוכלוסיה בתקופה זו, כך הם שרדו.
התקופה הייתה כל כך מאתגרת שבחלק מהזמן לא רק שעסקים לא יכלו לפתוח את המקום הם גם לא יכלו לתת את שירותי הטייק אווי,אלא משלוחים בלבד. אתגר בפני עצמו.
לצד העסקים שנסגרו/פשטו רגל יש את וולט שהיא חברת המשלוחים הגדולה, הזמינה והחכמה ביותר אשר מספקת משלוחים ע״י שליחים על אופניים.
ההזמנות מתבצעות דרך האתר או האפליקצייה ומתחברת למסעדה הקרובה ביותר ע״פ מיקום ההזמנה. מערך המשלוחים בנוי כולו בצורה פשוטה ומדוייקת אשר מספקת את המשלוח במינימום זמן, בצורה פשוטה ביותר.
אז נכון שעסקים סגרו אבל מערך המשלוחים של המסעדות עבד בצורה יעילה ואנשים התאהבו בקונספט של ארוחות מהמסעדות האהובות ע״י השפים המוכשרים שמגיעות עד הבית וזה הפך להצלחה.

בר פרודקטס בקורונה

גם אנחנו בבר פרודקטס התמודדנו עם המציאות החדשה. הקורונה פרצה חודשים בודדים מרגע המעבר למתחם החדש. הקשיים הגיעו מייד והיינו צריכים להתחיל לתכנן את כל האסטרטגייה קדימה בצורה מדוייקת לתקופה זו.
אחד הדברים שאנו מתמחים בהם בחברה הם תפירה של סינרים בהתאמה אישית, אז כמובן שלא תפרנו הרבה סינרים בתקופה זו אבל את הידע לתפור יש לנו, כאשר היה מחסור עולמי במסכות מהר מאוד הבנו שאנחנו צריכים להתחיל לתפור ולייצר מסכות למבוגרים ולילדים בהתאמה אישית כי זה הפך להיות מוצר חובה ובסיסי ביציאה מהבית של כל בן אדם בעולם.
זה היה מהלך חכם ומדוייק בתקופה שאין בה הרבה פרנסה.
כאמור עולם הקוקטיילים התפתח בתקופה זו וברגע שהוא תפס תאוצה והצליח היה ביקוש למוצרים על מנת להכין את הקוקטייל המושלם !
המוצרים המבוקשים ביותר בתקופה זו היו: כוסות לקוקטיילים, שייקר לשקשק את הקוקטייל, מסננת, ג׳יגר למדידה מדוייקת, כפית ערבוב ועוד מגוון מוצרים משלימים להכנת קוקטיילים וזו בדיוק ההתמחות שלנו.
ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו!

0
    0
    עגלת קניות
    העגלה ריקהחזרו לחנות
    דילוג לתוכן